ファーストテイク6月の新曲空の名前 弾き語り

[Sky Name] Osaka Hiro What the hell could I do? In such a tiny and insane life Even now I'm about to lose one I screamed over and over again I'm used to getting rounded up these days Before I knew it, I didn't look up at the sky Tell me, empty name Tell me, to helpless me crouching without doing anything What the hell could I do? In such a tiny and insane life Even now I'm about to lose one I screamed over and over again These days I'm hungry and I can't laugh Before I knew it, I was concerned about the results Tell me the meaning of living Tell me, I can't run Remember even shortness of breath Let's start walking alone without anything I can't stay as a child I don't have to be an adult How much history has been engraved in this country Created by many heroes Even now, it's likely to be blown away by the wind Important things again and again Call me deep in your heart What on earth can I do? How much dream did you drown It's about to disappear Don't lose it again and again Warm up and let it bloom Let me bloom 【空の名前】 大阪ヒロ 一体何がこの俺に 出来たのだろう? こんなちっぽけで無様な暮らしの中 今も一つ失くしかけた 扉を叩く 何度も 何度も 心の奥で叫んでいた 近頃じゃ 丸め込まれてしまうことにも慣れた いつのまにか 空を見上げなくなったな 教えてよ 空の名前 教えてよ 何にも出来ずにうずくまる無力な俺に 一体何がこの俺に 出来たのだろう? こんなちっぽけで無様な暮らしの中 今も一つ失くしかけた 扉を叩く 何度も 何度も 心の奥で叫んでいた 近頃じゃ 腹を抱えて笑えなくなった いつのまにか 結果ばかりを気にしてた 教えてよ 生きる意味を 教えてよ がむしゃらに走れなくなった  息切れさえ覚えて やがて独り歩きはじめよう 何にも持たずに 子供のままじゃいられない 無理に大人にならなくていい どれほどの歴史を この国に刻み込んだ たくさんの英雄達が 作り上げたもの 今も 風に 吹き飛ばされそうな 大切なもの 何度も 何度も 心の奥で 呼んでくれ 一体何が この俺に出来るのだろう どれだけの夢に 溺れたんだろう 今にも消えてしまいそうな 失くさないでくれ 何度も 何度も あたためて 咲かせてくれ   咲かせてくれ ファーストテイクというたら大体いつも(笑) これも生配信で編集は歌詞入れただけ 他はそのまま 音がすごい悪くて(笑) まぁそういうとこも含めて僕の一発撮り聞いてみてください それといつもこめんとありがとうございます(*´ω`*) なかなか返せなくて申し訳ないのですが 最近は返す意思はあります 前はめんどくさかったけど わざわざ僕の歌を聴いてくれたファンの人や 僕の好きなミュージシャンがコメントくれたりしてるので 僕は仕事以外は音楽漬け 少しお待ちいただくかもですがあしからず いつもありがとうございます

www.youtube.com